Summa sidvisningar

fredag 17 juni 2011

Den blomstertid nu kommer!

Sommarlovet har börjat och årets skolavslutningarna var härliga upplevelser.
 I onsdags kväll hade min 15-åring sin avslutning.
Det var glada elever som samlades för årets höjdpunkt. Tänk att den alltid kommer till slut, den där dagen som alla längtar efter och som mitt under läsåret verkar så avlägsen! 
Vi var många stolta föräldrar som satt samlade i kyrkbänkarna och extra stolt och förväntansfull var så klart jag. Tillsammans med tre andra goa och duktiga elever skulle min son spela och sjunga för hela kyrkan.

Vilket drag det blev i kyrkan! Det var en kille på trummor, en kille på gitarr, min pojk på bas och så underbart söta duktiga tjejen i bandet. Vilken röst hon har! 
Jag skulle önska en hel konsertkväll med dem. I kyrkan! Den akustik som är där, förstärkte verkligen ljudet och stämningen. 
Och Tommy, deras underbara lärare som jobbat med dem under året.
Han är bäst! Tänk om alla kunde få ha en lärare som honom.

Tyvärr blev bilden mörk men jag ville ha den med ändå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar