Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2011

All tid går till huset nu!

Idag fortsätter jag med att tvätta, skrapa, slipa,kitta och måla fönster. Det tar lite tid med alla moment och det är många fönster som ska målas. Nästa vecka är sambon ledig och då ska vi tvätta huset innan målningen. Allt roligt som att pyssla i trädgård och sy får läggas på is i det soliga vädret men sola, bada i poolen och dricka kaffe måste hinnas i pauserna.
Jag drömmer om en veranda längs hela framsidan och runt till ena kortsidan. Denna bilden har jag lånat från nätet och den inspirerar. Det är så fint. Vi behöver byta tak nästa år och kanske kan man passa på då.
Nu är det dags att ta tag i fönstrena i alla fall.
Sola lugnt!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi måste också skrapa fönster och måla.
    Så himla fin veranda som du hittade på nätet, jag måste visa min man.
    Kram Anette

    SvaraRadera